Τι πρέπει να προσέξετε στην ανακαίνιση του επαγγελματικού σας χώρου
Σε μια αγορά που χαρακτηρίζεται από τεράστιο ανταγωνισμό, η ιδιοκτησία και η διαχείριση ενός καταστήματος λιανικής πώλησης ή γενικότερα ενός επαγγελματικού χώρου, αποτελεί ένα εγχείρημα ιδιαίτερα δύσκολο. Θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να κάνετε την επιχείρησή σας μοναδική σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες που υπάρχουν. Η ανακαίνιση ενός επαγγελματικού χώρου είναι μία ανανέωση για τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης και τους εργαζομένους, κυρίως όμως αποτελεί αλλαγή εικόνας αλλά και ευκαιρία δημιουργίας νέου πελατολογίου, καθώς μία διαφορετική και πιο σύγχρονη εικόνα προσφέρει ευκαιρίες εξερεύνησης σε δυνητικούς πελάτες. Το τελευταίο πράγμα λοιπόν, που θέλει ένας επαγγελματίας, είναι ένας απαρχαιωμένος σχεδιασμός καταστήματος να εμποδίσει την προσέλκυση νέων πελατών.
Για αυτούς ακριβώς τους λόγους, η ανακαίνιση καταστημάτων δεν είναι μια απλή υπόθεση. Χρειάζεται ειδικούς επαγγελματίες με πείρα και τεχνογνωσία. Η ανακαίνιση ενός καταστήματος γίνεται σε συγκεκριμένα και προσεκτικά μελετημένα στάδια, ώστε το όλο εγχείρημα να στεφθεί με επιτυχία και κάθε βήμα να λαμβάνει υπόψη τις επιθυμίες του επιχειρηματία.
Τι θα πρέπει λοιπόν να προσέξει κάποιος, όταν αποφασίσει να ανακαινίσει τον επαγγελματικό του χώρο, αναφέρεται επιγραμματικά παρακάτω.
- Ανάλογα τον ΚΑΔ της επιχείρησης, χρειάζονται και οι αντίστοιχες άδειες.
Πριν προχωρήσει ένας επαγγελματίας σε ανακαίνιση του επαγγελματικού του χώρου θα πρέπει να λάβει υπόψιν του τις άδειες που χρειάζεται να έχει, με σκοπό να αποφευχθούν αυθαιρεσίες. Ειδικότερα, όταν η ανακαίνιση αφορά χώρους εστίασης και χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος, οφείλουν να τηρούνται συγκεκριμένες προδιαγραφές οι οποίες προσδιορίζονται από ειδική νομοθεσία. Η μη τήρηση των προδιαγραφών αυτών κατά την ανακαίνιση, σημαίνει και αδυναμία έκδοσης της απαιτούμενης άδειας λειτουργίας του καταστήματος. - Θα πρέπει να προηγηθεί σωστός και προσεκτικός σχεδιασμός.
Θα πρέπει σε συνεργασία με την κατασκευαστική εταιρία που θα αναλάβει το έργο, να προηγηθεί αρχιτεκτονική μελέτη και να αποσαφηνιστούν όλες οι αλλαγές και τα σχέδια που θα γίνουν στο χώρο, από την αρχή έως και το τέλος. Η τρισδιάστατη απεικόνιση των σχεδίων θα συμβάλλει στην δημιουργία μιας καλύτερης εικόνας για το τελικό αποτέλεσμα. - Θέτουμε ρεαλιστικούς στόχους.
Το πιο σωστό πριν ξεκινήσει η ανακαίνιση είναι να καθοριστεί ένα χρονοδιάγραμμα και ένα budget το οποίο θα ανταποκρίνεται στις δυνατότητες και του επαγγελματία αλλά και του χώρου που επρόκειτο να ανακαινιστεί. - Επένδυση στη τεχνολογία.
Και στις ανακαινίσεις κατοικιών, αλλά πόσο μάλλον στις ανακαινίσεις επαγγελματικών χώρων, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βάση στην ενεργειακή και τεχνολογική αναβάθμιση του χώρου. - Κάθε λεπτομέρεια μετράει.
Είναι θέματα μείζονος σημασίας από το χρώμα που θα επιλεχθεί να βαφτούν οι τοίχους, μέχρι τι υλικά θα χρησιμοποιηθούν για την ανακαίνιση του επαγγελτικού χώρου. Η συνολική αισθητική μετά την ανακαίνιση οφείλει να αναδεικνύει τη φιλοσοφία της επιχείρησης. Κάθε είδος ανακαίνισης δεν μπορεί να ταιριάξει σε όλα τα μαγαζιά, ακόμα και αν αυτά ανήκουν στον ίδιο κλάδο.
Για αυτούς τους λόγους και για πολλούς ακόμα, είναι σημαντικό να βρείτε του κατάλληλους ανθρώπους που θα μπορούν να κάνουν την κατάλληλη έρευνα και να δημιουργήσουν χώρους που θα ανταποκρίνονται στις περίπλοκες τάσεις του branding και που θα σας «λύσουν» τα χέρια.
House Masters
Η τεχνική εταιρεία House Masters αναλαμβάνει κατασκευές κι ανακαινίσεις κατοικιών κι επαγγελματικών χώρων στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.
Διεύθυνση
Κανάρη 59, T.K. 54453, Θεσσαλονίκη Ελλάδα